Preguntes freqüents

1.  Qui pot inscriure's al procés?

2. Com puc inscriure'm al procés de selecció?

3. Què necessito per a inscriure'm?

4Quins són els requisits exigits per a formar part del procés?

5. Quin és el termini de lliurament de les sol·licituds?

6. Puc inscriure'm a diversos llocs publicats?

7. És necessari tenir un compte de correu electrònic?

8. Com sé que la meva inscripció online s'ha realitzat correctament?

9. Ha sorgit un error o desitjo modificar el meu perfil una vegada he realitzat la meva candidatura, com ho puc fer?

10M'he inscrit però no he rebut el correu electrònic que confirma la meva inscripció.

11. No puc adjuntar documentació. Quin pot ser el problema?

12. Com m'informo de les fases del procés?

13. Com puc saber com avança el procés?

14Com puc reclamar durant el procés?

15He llegit les FAQs i no he resolt el meu dubte. Què faig?

 

 

1. Qui pot inscriure's al procés?

Aquelles persones interessades en participar en el procés selectiu i que tenen com a finalitat donar cobertura als llocs de treball de l'INCASÒL.

2. Com puc inscriure'm al procés de selecció?

La presentació de sol·licituds serà a través de la pàgina web convocatoriesincasol.cat

3. Què necessito per a inscriure'm?

Abans d'inscriure't és necessari llegir amb atenció les Bases de la Convocatòria.

4. Quins són els requisits exigits per a formar part del procés?

El requisits exigits estan establerts en les bases de la convocatòria publicada, a l'apartat Requisits de participació per a les persones aspirants.

5. Quin és el termini de presentació de les sol·licituds?

El termini de presentació de les sol·licituds és des del 7 de desembre del 2023 fins al 9 de gener del 2024, ambdós inclosos. No s'admetrà cap sol·licitud que no arribi en el temps i forma explicitats.

6. Puc inscriure'm a diversos llocs publicats?

Sí, en aquest cas hauràs d'emplenar un formulari de sol·licitud per cada convocatòria. Un cop finalitzada la teva inscripció correctament, hauràs d'accedir a l'“Àrea Privada", identificar-te amb el teu usuari i contrasenya i podràs tornar a inscriure't a un altre procés. D'aquesta manera, es mantindran les teves dades personals, així com el requisits ja indicats en anteriors sol·licituds.

7. És necessari tenir un compte de correu electrònic?

Sí, ja que serà el mitjà de comunicació principal i et permetrà formar part del procés a la plataforma. També disposaràs de la teva pròpia “Àrea Privada” i podràs recuperar la teva contrasenya en cas necessari.

8. Com sé que la meva inscripció online s'ha realitzat correctament?

Un cop finalitzada la teva inscripció a la plataforma, apareixerà el següent missatge: “Sol·licitud enviada correctament”, i  rebràs un missatge de confirmació al teu correu electrònic. Igualment, tindràs disponible les teves candidatures a l'apartat  d'“Àrea Privada” i podràs revisar que totes les dades introduïdes són correctes.

9. Ha sorgit un error o desitjo modificar el meu perfil una vegada he realitzat la meva candidatura, com ho puc fer?

Pots editar el teu perfil, dins el termini de presentació de sol·licituds, a l'apartat de l'“Àrea Privada”.

10. M'he inscrit però no he rebut el correu electrònic que confirma la meva inscripció.

Si la teva inscripció s'ha realitzat correctament, la plataforma t'enviarà un missatge automàtic al correu electrònic que facis servir com a usuari. En cas de no trobar-lo en la teva “Safata d'entrada”,  t'aconsellem que consultis la safata de “Correu no desitjat” o “Spam”. En el cas de no rebre correu de confirmació d’inscripció, o de recuperació de contrasenya, adreça't a l’apartat de consultes tècniques.

11. No puc adjuntar documentació. Quin pot ser el problema?

Comprova que els documents que has adjuntant són en format .pdf, .jpg o .png. i que la grandària d'aquests no supera els 10MB. Per adjuntar més d'un arxiu, has de crear una carpeta .zip . Guia usuari: Creació Carpeta zip

12. Com m'informo de les fases del procés?

Pots trobar tota la informació relativa a les fases dels processos en les Bases de la Convocatòria, a l'apartat Desenvolupament del Procés selectiu.

13. Com puc saber com avança el procés?

Durant el desenvolupament de tot el procés selectiu, la forma de comunicació amb les persones aspirants serà a través del web.

De la mateixa manera, dins de la plataforma (www.convocatoriesincasol.cat), accedint amb el teu usuari i contrasenya en l'“Àrea Privada”, trobaràs un apartat de novetats i informació d'interès que s'utilitzarà per a enviar les comunicacions.

14. Com puc fer arribar reclamacions durant el procés?

Després de la finalització de cada fase del procés, hi haurà  un termini establert a les bases reguladores per presentar possibles al·legacions.

15. He llegit les FAQs i no he resolt el meu dubte. Què puc fer?

Durant el procés estarà disponible  l'apartat “Consultes” a la plataforma. Aquí pots fer-nos arribar qualsevol tipus de consulta.